Nekad Emil Lygnell | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Lygnell

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198358213744/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Lygnell

Vad är ditt discord namn? Lygnell#0920

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2006

Berätta om din karaktär. En normal svensk kille i 35 års åldern. Har ett stor bilintresse för lite äldre bilar, specifikt Volvo. Han har haft en normal uppväxt med sin kärnfamilj och han har en syster som är några år yngre. Hans mamma gick bort i cancer för några år sedan. En glad och positiv människa som gillar att sprida glädje och visa upp hans bilbyggen. På fritiden är han gärna med vänner och har kul.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag kan bidra med bra och seriöst RP som andra spelare kommer att uppskatta. Jag spelar min karaktär vart eftersom och planerar inte vad jag ska göra för scenarion osv. Jag kan bidra med roliga scenarion och genomtänkt RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag känner att denna server verkar vara rolig och det verkar vara bra RP.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev rekommenderad av en kompis som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har målet att utvecklas och även utveckla min karaktär vart eftersom. Sedan att ha kul i sitt RP är nog det viktigaste målet. Men det hade vart kul och utveckla mig själv och karaktären ännu mer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka