Accepterad Emil Lundgren | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198132246530/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan Malmborg

Vad är ditt discord namn? Jonte66 #7772

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2004

Berätta om din karaktär. Emil är född 2000 med sin lillebror Ahmad i en fin by i en vila Skåne med en bra familj. Han hamnade på fel spår redan i högstadiet när han började sälja knark för att få pengar fester och nöjen. Hans halv bror Ahmad Persson gick i det rätta spåret och utbildade sig till polis. Emil har hamnat djupt nere nu med knark och har inga pengar hans bror Ahmad ville hjälpa Emil på fötterna genom att köpa bil och samt fixa jobb men detta är något Emil inte har uppskattat så mycket.Han har tyvärr slängt iväg den chansen. Emil är förövrigt en snäll person när han har sina dagar. Han mår inte så bra just nu då han helt och hållet saknar trygghet i vardagen eftersom han inte har någon stabil ekonomi. Dock en positiv sak med hans jobb som heltids kriminell är att folk har börjat dra in honom i kokain-tillverkningen.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en hyfsat erfaren fivem spelar på kort tid. Jag lägger större delen av min fritid på unive samt att utveckla mitt rollspel. Jag söker Wl för att jag vill ha kriminell rollen. Jag vet att det krävs mycket för att hålla igång en bra rp som kriminell. Detta är något jag självfallet klarar av annars hade jag ej sökt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo för att då kan jag söka kriminell rollen som jag hade skött bra. Jag förstår även att detta är en mycket efterlängtad roll men det är inget som jag bryr mig om eftersom jag vet att om jag får den kommer det att gynna server på många sett rp mässigt.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis Leo aka lundgrenlover.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska få en rolig upplevelse och känna sig välkomnande.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka