Nekad Emil jons | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil jons

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil jonsson

Vad är ditt discord namn? Asian snubbe#4301

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Emilio Garcia växte upp i slummen i Mexico City med sin drogberoende mamma. Hans mammas missbruk var allvarligt, och hon var ofta frånvarande från Emilios liv, vilket lämnade honom att klara sig själv på gatan. Trots detta var Emilio fast besluten att höja sig över sina omständigheter och skapa ett bättre liv för sig själv.

Som barn lärde sig Emilio att vara påhittig och letade ofta efter mat och tak över huvudet på stadens farliga gator. Han insåg snabbt att det enda sättet att överleva var att hålla sig borta från problem och undvika gängen som styrde området.

Trots de utmaningar han ställdes inför var Emilio fast besluten att skaffa sig en utbildning. Han smög ofta in i den lokala skolan, gömde sig bakom väggarna och lyssnade på lektionerna. Han var ett ljust barn och tog snabbt upp de ämnen som undervisades.

Emilios beslutsamhet och hårda arbete gav resultat när en lokal välgörenhetsorganisation uppmärksammade hans potential och erbjöd honom ett stipendium för att gå i skolan. Med stipendiet kunde Emilio gå på lektioner och utbilda sig.

Emilios hårda arbete gav resultat och han tog examen i toppen av sin klass. Han erbjöds ett stipendium för att studera på universitet i USA, där han utmärkte sig i sina studier och tog en examen i ingenjör.

Med sin examen i handen återvände Emilio till Mexiko med en beslutsamhet att ge tillbaka till sitt samhälle. Han startade en ideell organisation för att hjälpa barn från missgynnade bakgrunder att få en utbildning och undvika fallgroparna på gatorna.

Emilios organisation fick snabbt stöd från det lokala samhället och han kunde säkra finansiering från en mängd olika källor. Han arbetade outtröttligt för att skapa en trygg och uppfostrande miljö för barn att lära sig och växa.

År senare hade Emilios organisation vuxit till en stor och framgångsrik välgörenhetsorganisation som hade hjälpt tusentals barn att fly ur cirkeln av fattigdom och våld som plågat deras familjer i generationer. Emilio var en hjälte för de barn han hade hjälpt, och hans berättelse inspirerade många andra att följa i hans fotspår.

När han såg tillbaka på sitt liv insåg Emilio att hans kamp hade format honom till den person han hade blivit. Utan de svårigheter han hade mött hade han inte haft samma beslutsamhet och drivkraft att lyckas. Emilio var stolt över sina prestationer och han visste att hans mamma också skulle ha varit stolt över honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och spännande upplevelse för alla person i denna vackra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda parterna i ett scenario kan vinna på det. Det gör så att både parterna kommer ha roligt och vinna något i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har hört många av mina kompisar prata om denna RP och jag hörde mycket bra om den så jag tänkte mig att testa denna RP.

idare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig. Lycka till!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka