Accepterad Emil Isaksson | Medlem ansökning (Fillemannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Isaksson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Et1#6728

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2009

Berätta om din karaktär. För 23 år sedan så föddes en liten grabb som fick namnet Jakob Johansson. Jakob fick en bra uppväxt. När Jakob var 8 år gammal så började han på förskolan, Jakob fick många nya vänner och snälla vänner. Han var jätteglad på förskolan och ville alltid gå dit för att träffa sina underbara vänner som han har där. En dag så blev han mobbad av barn där på förskolan för att han inte var som dom andra, dom sa till honom att han alltid ska vara glad för minsta lilla och aldrig blir sur. Han lyssnade inte på dom då han är en person som inte behöver och vet att man inte ska lyssna på folk som mobbar. Efter ett år så började han skolan, han fick lära sig mer där och fick ett stort intresse om att vara sjukvårdare. Jakob kollade mycket på tv om sjukvårdare och hur man ska göra för att vara sjukvårdare. Han blev alltid glad när han kollade på det. Några ytterligare år hade gått och Jakob började på gymnasiet, Jakob gick programmet "vård och omsorg" och fick lära sig mycket mer om det. Jakob gjorde sitt arbete bra på gymnasiet och blev en av dom bästa eleverna på skolan. Han hade gått sina 3 år på gymnasiet och flyttade ut efter han hade tagit studenten. Han bodde i sitt boende i 3 år tills han hade bestämt att flytta till Unive stad. Han väntar bara på medborgarskap för att har mer skoj...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en go glad kille på 14 bast gammal och jag har kört rp nu i 3 år och har väldigt mycket kunskap inom rpt. Jag kan bira med bra utdragna scenarion som är kul för både parterna, jag spelar ej för makt och pengar och bara att jag ska ha allting då jag vill att båda parterna ska ha det kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att ha kul och inte att bara jag ska vinna, då motparten ska också kunna vinna och att både parterna ska ha kul och tycka att scenariot var kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det inom youtube, twitch och då gick jag in på fivem och testade spela och jag tycker att det är kul...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka