Accepterad emil gustavsson | Ban överklagan [Gamme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil gustavsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165535851/home

Ditt Hex-ID: 110000147d6f66b

Vad är din discord tagg? FriZZie#3423

Vem var det som bannade dig? ^5PANDI$H

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde in i en folk massa på piren då det inte är acceptabelt inom fivem regler och då jag var väldigt ny och denna bannen var för sirka 3 månadersen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var första gången jag var inne på unive jag kunde inget ting om rp så jag gick fram till en kille med en ferrari och fråga om jag fick test köra då så sa han om jag hade pengar till den o då svara jag ja de har jag jag har 10 mille vilket jag inte hade så jag fick test köra ferrarin och jag körde ut till vänser från piren parkeringen och börja köra upp på västra motorvägen och körde där i kanske 3 minuter sen vände jag och körde tillbaka och när jag kom fram till piren så va de kanske 20-30 personer som jag körde in i och sen blev jag permanent bannad för lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va de inte för jag körde in i runt 20 personer och då de inte är acceptabelt och jag förstår helt vrf dom banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit bannad på unive innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att från första början inte fråga om jag fick testa bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att aldrig lalla på unive för staffs är snabba på att banna och det är alment tråkigt att lalla på en server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka