Nekad Emil Ekstrom | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emil Ekstrom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? emilekstrom

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmad fiola 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig och aggresiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: tjäna pengar och åka runt i fina bilar och hitta ett roligt jobb som man kan jobba med

Vad kan du bidra med till serverns RP? att det inte kommer vara något skojsande asså det ska vara bra RP och göra servern roligare och jag kan ochså bidra med en bra RP spelare som e jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att kanske man ska ta dens personens sida och ha ett bra rp istället för att förstöra RPandet

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte försöker mitt bästa med att följa reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm man ska vissa repsekt och toxicitet asså behålla en vänlig ton

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en trevlig poerson och vill verkligen bli medlem och kunna spela på denna server helt o hållet och kunna vara en del av denna server

Tillbaka