Accepterad Emil Ekstrom | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Ekstrom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438291937/

Ditt Hex-ID: steam:11000015818e3e1

Vad är din discord tagg? emilekstrom

Vem var det som bannade dig? Anti cheat Jag spelade bara och sen blev jag bannat av anti cheat men jag fuskar inte ens.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-02 201018.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning varför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade och innan bannen blev jag kickad för att jag försökte ta en bil från gatan i torget och sen när jag joinade in igen blev jag bannad av anticheat typ 5 min efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en fel aktigbann för att jag fuskar inte ens och jag hade spelat typ 3 timma på servern innan bannen,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror att jag inte har blivit bannad behövde göra ny gubbe och allt så jag har nog inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka