Accepterad Emil Boi | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil!

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
738
Reaction score
653
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199185509536/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Progamer Emil#7159

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter Emil Olsson Han är en glad kille och är 20 gammal! och Emil har inte haft den roligaste uppväxten. Som älskar bilar och motorer och har alltid haft en dröm att jobba med bilar t.ex. Jobba på Autoexperten. Annars så jobbar han normalt som reporter och fotar. Han brukar fota mest bilar. Annars när han inte gör någonting så åker Bara Emil runt i sin nya bil en Corvette C8 med sina Två bästa kompisar Bengt Persson Och Affe Berg Nalle. Det Emil känner han är alltid jätte glad om det händer något så försöker han muntra upp dom!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för jag kommer bidra med att för söka göra Unives community så bra jag bara kan. Och så allt jobben du kan ha med medlem jag älskar och hjälpa folk. jag är alltid en positiv människa och om något behöver hjälp så hjälper jag dom så for jag kan! Är en väldigt hjälpsam person.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tyckte det var coolt med att det var riktiga bilar i gta liksom sen så tog jag reda på var man kunna ladda ner FiveM och så titta jag på servarna och så hade Unive mest spelare.

Hur hittade du Unive? Jag såg massa streamers som spela det och sen så bli jag intresserad och ville testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ju en dröm att jobba med bilar. Så den drömmer kommer fortsätta jag kommer kämpa och kämpa för att tillslut kunna jobba med bilar. Jag joina ett gang men det är inte min grej att sälja droger eller sånt. Så motor världen är högre prioterad just nu!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ja jag vill ha kul med olika människor och träffa nya mänskor också. Vil bli rik så man kan ha häftiga bilar och till sista vill jag jobba med motorer Och målet är också att sprida glädje och hjälpa folk och göra alla allmänt glada

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte! För när jag började spela FiveM så var min fösta server Sjöstaden RP spela drygt en månad på den server sen tyckte jag den var jätte tråkig sen nu i sommar börja jag spela den 5 augusti på unive och tycker det är den bästa server i Sverige och på FiveM

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kommer inte be om att få bli medlem det får Unives support bestämma om jag får medlem eller inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka