Accepterad Emil Boi | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil!

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
738
Reaction score
653
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185509536/

Ditt Hex-ID: 11000014907bca0

Vad är din discord tagg? Progamer Emil#7159

Vem var det som bannade dig? -vincent-

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming [Förlängning av SV ban] ~-vincent-. Återstår: 2 dagar 15 timmar 24 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför jag är bannad. jag Stängde av igår och då hade jag ingen ban så jag förstår inte varför jag är bannad jag bara stängde av sen nu när jag startar FiveM Så står det jag är bannad för powergaming? Jag vet inte vad jag har gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingenting jag sprang run men min kompis sesan sa jag att jag skulle gå och sova ingame då sen stänger jag av sen nu på morgonen när jag ska gå in på FiveM Så är jag bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om den var felaktig men jag vet i alla fall inte vad ja har gjort så kanske felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i 30 dagar för streamsnipe så jag lärde mig att inte vara nära någon streamer på unive igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för jag vet inte vad jag har gjort för att bli bannad. Så vet inte vad jag skulle kunna gjort anderlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tror den var felaktig eller inte för jag vet ointe vad jag har gjort så den är felaktig tror jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår ni sköter det själva jag kommer inte lägg mig i!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka