Nekad Emil Boi | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil!

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
738
Reaction score
653
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185509536/

Ditt Hex-ID: 11000014907bca0

Vad är din discord tagg? Progamer Emil#7159

Vem var det som bannade dig? Wictoor

Hur lång tid var din ban? 60 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: vdm ~Wictoor. Återstår: 0 dagar 0 timmar 56 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte jag gjorde ingenting så vet inte varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog utt min bil det var restart och sen kommer det en volvo 240 och kör in mig i backen och så bler jag bannad för VDM Jag förstår inte hur Wictoor Tänker asså att han bannar mig och jag har inte gjort något så jag förstår inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en felaktig ban om inte det var det var det konstigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för jag råkade säga restart i 2 dagar så jag ska passa mig med Andra ord som inte är RP har jag lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej det skulle inte jag kunna gjort för det var en felaktig ban så jag skulle inte kunna göra något annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag tror eller det är en felaktig ban eller så är det inte en felaktig ban så jag har inte lärt mig ett skit så jag vet inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår ni sköter det själva jag kommer inte lägg mig i!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka