E
Emil Berggren
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347775329/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? ItsDummyy#6232
Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 (det står 16 ingame för jag förstod fel) Han är väldigt intresserad av bilar och gillar att sälja och köpa saker. Han är en väldigt öppen och omtänksam person och allmänt skön. Han är väldigt trevlig men lite blyg när det gäller att träffa nya personer Kommer nyinflyttad från Göteborg. Från Göteborg har han mycket erfarenhet inom bilmekaniker. Eftersom han jobbat som bilmekaniker och strandvakt har han jobbat mycket med personer. Han har jobbat som strandvakt och mekaniker men just nu jobbar han som reporter.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna spela så realistiskt som det går och få den bästa upplevelsen som möjligt. och i vissa fall hjälpa andra personer
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en svensk roleplay server med många aktiva spelare och många tar det väldigt seriöst och det gillar jag verkligen
Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna veta vart saker ligger och hur man gör saker utantill och vara respektfull till poliser eller bara allmänt kunnig om kartan i staden. förbättra mitt bemötande med nya personer. jag vill också förbättra mitt rollspel bara inom allting till exempel köra mer realistiskt i staden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära mig mer om rollspel, få ett riktigt roleplay jobb som t.ex. mekonomen eller vianor. Ha ett fint hus där jag kan vara med mina vänner
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda jag spelar på
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? ItsDummyy#6232
Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 (det står 16 ingame för jag förstod fel) Han är väldigt intresserad av bilar och gillar att sälja och köpa saker. Han är en väldigt öppen och omtänksam person och allmänt skön. Han är väldigt trevlig men lite blyg när det gäller att träffa nya personer Kommer nyinflyttad från Göteborg. Från Göteborg har han mycket erfarenhet inom bilmekaniker. Eftersom han jobbat som bilmekaniker och strandvakt har han jobbat mycket med personer. Han har jobbat som strandvakt och mekaniker men just nu jobbar han som reporter.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna spela så realistiskt som det går och få den bästa upplevelsen som möjligt. och i vissa fall hjälpa andra personer
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en svensk roleplay server med många aktiva spelare och många tar det väldigt seriöst och det gillar jag verkligen
Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna veta vart saker ligger och hur man gör saker utantill och vara respektfull till poliser eller bara allmänt kunnig om kartan i staden. förbättra mitt bemötande med nya personer. jag vill också förbättra mitt rollspel bara inom allting till exempel köra mer realistiskt i staden.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära mig mer om rollspel, få ett riktigt roleplay jobb som t.ex. mekonomen eller vianor. Ha ett fint hus där jag kan vara med mina vänner
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda jag spelar på
Senast ändrat av en moderation: