Nekad Emil Andersson | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198151666389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emil#0174

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Andersson och är en kille på 19 år. Emil har inte så mycket erfarenhet när det kommer till jobb då han tagit sabbatsår och endast jobbat aktivt i ngt år. När han jobbade så jobbade han som taxichaufför.. Emil är en väldigt snäll kille som är bil intresserad och gillar att jobba överlag med bilar såsom köra, pimpa men även laga. Under långtid har Emil haft det tufft hemma och redan vid 15 års åldern blev han mobbad i skolan samt slagen av sina föräldrar,. Han har varit i kontakt med soc en hel del och han blev flyttad trill ett behandlingshem. Efter det så flyttade han hemifrån dagen han blev 18. Det lilla han har jobbat så har det varit om bilar då bilar är Emils sätt att ta det lungt. Emil gillar även dyra märkeskläder som t.ex moncler, burberry m.m. Han jobbar hårt för att få det han vill ha eftersom han vill bli ekonomiskt oberonde och leva i lyx.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag kommer att passa bra på denna server eftersom hag bidrar med roliga stunder och bra stämmning och följer självklart serverns regler. Jag tycker om att det är väldigt verkligt gjort så det känns som riktiga livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag kommer bidra med bra roleplay som är verklig och rolig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna i ett scenario eftersom vi spelar roleplay för att det är kul.

Hur hittade du Unive? Youtube, samt mina vänner spelar här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka