Accepterad Emil Ahammed | Medlem ansökning [Elliot WLJK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Ahammed

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171658759/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emil13#0231

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär gillar att köra bil träffa vänner och nytt folk även folk som man redan känner, skulle också vilja testa på större jobb till exempel polis eller Securitas har inget i mitt tidigare register och är inte dömd för något olagligt / kriminellt helt fri. Min karaktär har två bilar och brukar åka runt eller åka till bill träff en hel del, om de är någon som behöver hjälp eller sjukts så hjälper jag gärna till, vill utveckla jobb mycket mera och intressanta saker. Min karaktär utspelar sig som Emil Ahammed och är inte kriminell. Skulle uppskatta att få bli medlem / medborgare för att kunna jobba tillsammans med både vänner och nytt folk.
Jag har lärt mig en hel del och är i staden varje dag. Min karaktär är tjugo år, lång och stark.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem på Unive för att kunna få större jobb och kunna jobba med annat folk även vänner, gillar att hjälpa folk / hjälpa till för att utveckla framåt över och just nu vill jag gärna jobba som polis och bidra med gott föredöme och mycket mer som att hjälpa till och kunna patrullera.
Stoppa brottslingar, biljakter och mycket mer,
Jag är i staden varje dag och träffar vänner och köper bilar och saker som är nödvändiga.
Jag har jobbat på en del jobb innan som till exempel postrond nu är jag anställd som reporter och vill ta mig vidare i livet och utveckla så mycket som möjligt!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär Emil Ahammed skulle vilja / kunna bidra med gott föredöme som till exempel polis, Securitas, billar eller hjälp inom sjukvård. Är intresserad som polis i nu läget och skulle göra allt för att kunna bli medlem!!! Jag tackar inte nej för att träffas med nytt folk och kunna arbeta tillsammans! Jag är aktiv hela tiden och uppskattar det!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag som utspelar mig som Emil Ahammed måste reagera och utveckla i framtiden till exempel ifall nån kör på mig eller gör illa mig måste jag reagera som man skulle reagerat i verkligheten, ifall nån rånar mig måste jag reagerar så som jag hade gjort i verkligheten (rädd). Ifall jag skulle bli rånad hade jag blivit rädd och lydigt vad dom säger!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive ifrån youtube / en youtuber som heter Cosmo och kollar rätt så mycket på hans videos, Jag ser fram emot att få ett medlemskap och har lärt mig en hel del!

Du har 48 timmar på dig / mvh Troik

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka