Accepterad Emil.111 | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil.111

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Karlsson

Vad är ditt discord namn? karlsson.swe

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Diego Sanchez 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön Trevlig hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter diego sanchez. Diego är 30 år gammal och har haft en väldigt tuff men rättvis uppväxt hans familj hade det oftast svårt med pengar när han var liten och det ledde till att han blev rettad i skolan och på sin fritid. Han ville verkligen ändra på detta men hans pappa gick bort i tidig ålder och hans mamma Sienna uppfostrar 5 barn helt ensam i sverige. Hon har det väldigt jobbigt och drömmer om en förnädring diego vill verkligen det bästa för han och hans familj. Han pluggar väldigt hårt i skolan och tar det på fullaste allvar. När diego var 14 gick han ut 9an och kom in på ett väldigt bra gymaniset i sverige där han kunde plugga vidare till advokat som han ville bli väldigt längre ftersom det är bra betalt och bra arbetskmlimnat. Han står nu här 30år en av dom rikaste i sverige och han har hjälpt sin mamma och sina småsyskon genom fattigdom och tagit dom till toppen detta är verkligen vad han har drömt om att göra hela sitt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra roleplay på unive eftersom jag har tidigare erfanheter som gör så att jag vet hur man skapar bra och roligaste scenariot. har också speölat på andra serverar under min tid som medlem i fivem och lärt mig väldigt mycket från var och en. Jag kommer bidra med utvecklande scenarion och streams till server eftersom har streamat innan och det var roligt som fan. Kommer också bidra med mängder av aktivitet och roliga saker

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för motpartens vinst i ett scenrio. T.ex i ett bankrån ska man inte vara 20 rånare och 10 poliser det blir tråkigt för motpartens sida om dom inte har någon chans i scenariot man ska istället helst vara fler poliser än krimnella och göra det kreativt som t.ex bara springa för fots eller inga skjutvapen man ska komma på roliga saker som är dåligt för både parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag t.ex mot sunt förnuyft att tänka logisgt och tänkja på sina hanslingar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det kan jag. Rdm=random death match dödar någon utan anl. Vdm= veichle death match använder sitt fordon som vapen. PWG 1 2 och 3 1 inte rpar på sina skador 2 spelar för makt och pengar 3 emote abuse som tillexempel ligga enr i en bil eller e copa. Clogg lämma medvetet i ett sceanrio. Copbait att med mening försöka få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Varit här flertals gånger och vill gärna bli det igen

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka