Nekad Emil.111 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil.111

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384169495/

Ditt Hex-ID: 110000154df0c17

Vad är din discord tagg? emil.11111._26157

Vem var det som bannade dig? Xazos

Bild på banmeddelande: 2023-05-09 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer nu förklara punkt för punkt i alla detaljer och förklara vad som hände den hemska dagen jag fick mina roller indragna. Det som hände från början var att jag och min vän amro som han heter på discord var ute lite och körde bil ungefär vid vårat gänghus. Senare såg vi våra opps South Side Family vilket är våra största fiender. Vi följde då efter dom men dom ville inte vara sociala utan bara körde iväg. Senare följde vi efter dom och dom körde in i doms gänghus vilket resulterade att vi inte kunde följa efter dom ännu mer pågrund av att vi får inte gå in då klassas det som storming. Vi valde då att köra ner och vänta igen på dom. Senare kom en bil och vi pratar då med den bilen och senare efter det säger han att han är med i Ssf vilket är våra oppps jag hoppar då ut och riktar och han kör iväg sen dödar min vän honom. Efter det så kollar vi om han var död och det var han Sen körde vi iväg i rätt så hög hastighet men så kommer det två bilar. Och jag kunde inte se mycket eftersom skärmen blir svart efte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att jag och min vän va i backen och senare och folk sköt mot oss. Sedan pitade dom oss eftersom vi körde iväg och sen hoppade jag ut och bilen men jag riktade inte eller något dom sköt mig bara i huvudet sen tog dom mig till support och jag blev bannad för PWG

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Inom powergaming bröt jag mot reglen och det var rätt att banna mig. Men här är varför jag vill bli unbannad.
1. Jag vill bevisa att jag kan göra bättre.
2. Vill hjälpa till på servern med roliga och nya scenarion. Jag tycker verkligen han hade rätt och bannad mig men skulle verkligen uppskata om du gav mig en ny chans har lärt mig av mitt mistag och min tid som bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit det tror hag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänk mer på reglen powergaming och suntförnuft förlåt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolout 100% det kommer aldrig att hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

förlåt för jag bröt mot reglerna Xazos vill verkligen ha en ny chans ber dig snälla

vill verkligern få en ny chans tänk över vad jag gjorde vill bara återvända och rpa med mina vänner

Alltså har du sett din banbild du skickat in?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka