Accepterad Emi | Whitelist ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emi

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199107389919/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Vad är ditt discord namn? Emie#0069

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2004

Berätta om din karaktär. *Namn: Gabbi Montega, Kön: Tjej, Född: 2002, så 18 år.*

Gabbi är en person som haft en väldigt lätt och bra uppväxt med båda sina föräldrar vid sin sida och har nästan alltid fått som hon velat.
Gabbi att utbilda sig till sjukvårdare men efter några enstaka månader som undersköterska tröttnade hon på det och valde att avgå som det. Hon gick en snabbutbildning via Lernia och utbildade sig till bilmekaniker och fick arbete på Bennys när hon väl va klar med sin utbildning. Efter detta har hon även haft jobb på bilfirman som säljare. Efter några år inom detta yrke gick gabbi in i väggen, pga för mycket arbete/övertid och samtidigt under den tiden gick hennes föräldrar bort i en bilolycka. Detta ledde till att hon gav upp på sitt yrke och stod vid solnedgången och pekade mot framtiden.
Hon flyttade till unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Kan bidra mycket skratt och humor. Vill alltid försöka ha roligt när jag spelar och ha ett socialt rpandet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ser mycket potential i Unive och jag har mycket seriöst rp att ge ifrån mig.

Hur hittade du Unive? Igenom min kompis och i letande på nya servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Försöka få nya vänner och att ha sånt socialt och seriöst rp som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast på unive roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka