Nekad Emfyran | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emfyran

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? m4an

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2003

Berätta om din karaktär. Jens silversvärd som är en väldigt glad person. Jens visioner i staden är att bli en mekaniker men han låter det går som det går, jag tar det via rp:t istället för att ha ett strikt jobb. Jens tycker väldigt mycket om att hjälpa folk och han tycker väldigt mycket om bilar också. När jens var lite hjälpte han sin pappa i sin verkstad som jens pappa ägde. Jens tycker väldigt mycket om sina kompisar men när dom trampar han på foten blir jens inte glad. Han kan bli väldigt nedlåten och lite smått arg. Jens är 33 år och kommer från sundbyberg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög kvalitivt rollspel och i och med att jag är 20 år har jag några år på nacken när det kommer till rollspel. Jag kommer bidra med seriöst rollspel samtidigt som det är väldigt roligt. Jag skulle våga säga att jag är väldigt rolig att rollspela med. Tycker även om att rollspela för humorns skull.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta den andra parten vinna i ett scinario. T.ex. om jag är kriminell och gjort ett rån och har polisen efter mig. Kan jag låta polisen komma ikapp mig och ta mig. Detta blir väldigt mycket ge och ta vilket är väldigt viktigt när man spelar rollspel.

Hur hittade du Unive? Spelat här till och från i 3-4 år nu och hittade den på twitch.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Du är välkommen att ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka