Accepterad Emelie065 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mini065

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Emelie065

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198364836159/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Emelie

Vad är ditt discord namn? Emelie065#0442

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Frida Johansson och är 21 år gammal. Under min uppväxt har jag varit mobbad största delen av skolgången och har varit deprimerad sedan dess. Sedan har mina föräldrar inte varit så stöttande heller. Under min skolgång blev jag intresserad av musik och nu är det jag älskar mest. Under en promenad jag tog såg jag hur poliserna i min stad arbetade och det såg väldigt intressant ut. Mitt dröm jobb är: Polis eller sjuksköterska

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag kan lägga mycket tid på denna server och sen kan jag bidra med att jag är som oftast glad och är alltid trevlig. Är aktiv så mycket jag kan men jag har skola så det kan dra ner tiden. Men säg kanske 20 - 30 timmar i veckan kan jag nog försöka spela. Sen om det blir mer är det bara ett plus.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ny inom rp och därför känner jag att denna server är perfekt för mig att kunna utveckla min rp. Sen har jag även hört mycket gott om denna server.

Hur många timmar har du på FiveM? 0 timmar

Hur hittade du Multistaden? Via en Twitch stream

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka