Nekad Emek1501 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emek1501

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emmanouil Pelardis Ek

Vad är ditt discord namn? EPE

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 1987

Berätta om din karaktär. Förnamn: Emek
Efternamn: 1501
Uppväxt/Bakgrund: En lite snårig uppväxt, svårt att hitta sin sanna identitet som ung/ung vuxen. I vuxen ålder en väldigt bestämd person med god självinsikt och ett bra självförtroende.
Intressen: Företagande, ekonomi, aktier, spel
Känslor: Lugn och lång väg till aggressivitet.
Framtidsplaner: Jag ska köpa en ö och bosätta mig där

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriositet, ett bra rollspelande, mognad

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag är med och medverkar för att en annan spelare ska få uppleva sin roll så autentiskt som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? §6.3 Gäng/Fordon; §5.2 Kriminell/Scenarion; §2.1 Discordservern/Chattregler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag är medlem i Arma Sweden sedan 2021 där vi spelar Arma 3 och där vi gör militära operationer på ett så verkligt plan som möjligt, samt flera andra Arma 3 servrar så som 16 Air Assault, SPG,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, vill ni veta något så kommer jag att tala om det för er

Nekad.
Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning, skriv det i en flytande text istället för punktvis. Utveckla även ditt svar till motpartens vinst i ett scenario. Ge även några exempel på reglerna inom de kategorier du skrivit.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka