Nekad Emed | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emed

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emrik

Ditt discordnamn: Knas Asså#2894

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2000

Varför ska just du bli staff? För jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp jag kan hjälpa dom med de mesta jag kan ta intervjuer jag kan ta att folk inte gillar mig jag kan stå upp för de dom behöver hjälp med o de jag kan hjälpa med gäller de jobb ansvariga de jag kan hjälpa med då är att kontakta dom o be dom hjälpa dom de dom behöver hjälp med gäller de intervjuer kan jag ta dom för jag vet vad jag ska fråga dom o allt. Varför jag just ska bli de vet jag inte känner att jag vill hjälpa folk som behöver den hjälpen när inte andra kan jag jobbar bra o snabbt jag kan ta en intervju helt perfekt o jag kan ta den snabbt jag kan hjälpa folk snabbt om de behövs hjälp o om de är den hjälpen jag kan ge jag skulle säga att jag helst skulle vilja bli support men vet att jag inte kan välja vad jag vill göra men de är de jag är säkrast på

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ja du mest på kvällarna för har oftast annat för mig på dagarna men på kvällarna så kan jag sitta från kanske 20.00 till 02.00-03.00 ifall de behövs

Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 1-2 veckor tror jag för denna gång i alla fall

Har du tidigare erfarenheter som staff? Lite smått ja men inte jätte mycket men vill lära mig mer för jag ser upp till dom som är staff just nu och dom gör bra jobb

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Klart de finns något men kommer inte riktigt på vad de skulle va då o m jag ska va ärlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka