Nekad emanuel151 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel151

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? emanuel

Vad är ditt discord namn? emanuel151

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. gabriel är adopterad av svenska föräldrar, gabriel blev adopterad tillsammans med sin bror adam, dem bodde hos sina adoptiva föräldrar i flera år tills gabriel och adam nådde 20 års åldern då började livet vända eftersom adam som är gabriels bror hittade andra vänner och började gå in i det kriminella livet, gabriel var en stenhård karaktär och hade själv gått igenom mycket i hans hemland men han var verkligen inte intresserad av det kriminella livet då han försökte få ett bra liv till sig i Sverige, en dag så ringer gabriel telefon och någon säger att adam har blivit kidnappad och att dem nu kräver en lösensumma för att släppa adam.

Detta får gabriel till att vända allt upp och ner, de första som han tänker är att han måste rädda sin bror, han börjar med att fråga folk runt omkring och alla tipsen leder till att adam och hans kidnappare befinner sig i staden Unive, gabriel ska nu ta sig till Unive för att bygga upp ett namn samt ta reda på vart hans bror adam och hans kidnappare befinner sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP, mycket skratt och Roliga scenarion för båda parterna, jag gillar att RPA med alla möjlga nästan så jag stoppar nästan överallt för att RPA lite här och där så att jag kan bygga upp min karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara självisk och man ska göra det som hade varit realistisk.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man ska vara realistisk att om jag nu hoppar ut från min bil och 3 killar kommer med pistoler mot mig och vill råna mig, så ska jag typ låta dem råna mig och inte bara säga nej eller typ springa därifrån

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, men inte på svensk sevrver första gången

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla om din karaktärs barndom

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka