Nekad emanuel151 | Beslut Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel151

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
9
Ditt discord namn: emanuel151

Ditt Hex-ID: 11000014ad6470d

Vad för typ av beslut gäller det? indragning av roller, permanent ban och ban i unive dcn.

Vem/vilka tog beslutet? Roziii

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta beslutet togs eftersom att Roziii anklagade mig för fusk. jag har frågat henne om bevis men hon vill ej dela ut bevis eller något jag har också erbjudit mig till att hon kan få kolla hela min dator men hon nekade till det vet inte varför. Jag hoppas ni fattar vad jag menar och kan låta mig komma till support om ni inte tror mig asså ni kan kolla vad ni vill i min dator har inget som jag gömmer jag förstår inte hur ni kan tro att jag fuskar. kolla jag har aldrig fuskat på nån server har inte ens fusk i min dator samt så kommer jag med respekt och försöker få se bevis men hon vill ej dela ut de eller om hon ej har några bevis vet ej. Men som sagt jag har inget att gömma i min dator så att om ni vill kolla igenom den så är de bar att göra det vill bara inte vara bannad och ha indragna roller som jag har betalat för sen så ska jag inte häller få se bevis eller något. jag e här med respekt och sånt eftersom att jag vet själv att jag inte har gjort något fel/regelbrott. Jag har spelat på denna servern i nästan i 2 år nu och har aldrig blivit bannad för fusk och kommer aldrig fusk eller något sånt för asså de förstör bara för alla mig för att jag kommer bara bli bannad för de och kommer bara leda till att jag inte kommer kunna spela någon stans. asså jag kan lova att jag inte har fuskat eller något jag kan visa klipps och sånt om ni vill asså jag erbjuder er jätte mycket eftersom att jag vet själv att jag inte har gjort det asså jag skulle aldrig fuska på någon server som jag har spelat på typ 2 år nu för att kolla om jag n hade fuskat så hade jag väll stått upp för de eftersom att jag e bara dum i huvudet in jag fuskar.

Hur är beslutet felaktigt? Detta beslutet är felaktigt eftersom att jag har inget fusk eller något på min dator har aldrig haft fusk jag har också sagt till roziii att ni kan kolla hela min dator och leta efter fusk eller något för att jag har inget att gömma på min dator. Jag har också kommit med respekt i hennes pm och frågat henne men hon vill ej ge bevis eller något hon typ lallade bara i min pm jag lägger pengar på serven för bara en anledning de e för att jag gillar serven jätte mycket och känner jätte många som kör unive men jag blir bannad för något jag har ej gjort asså jag fick inte ens hoppa support eller visa från min sida eller något jag fick bara en ban från unive dcn och det stog hejdå så jag tänkte vad har jag gjort eftersom att jag har aldrig haft fusk eller något jag går och köper krim för 800kr sen så blir jag bara bannad för något som jag ej har gjort samt fick ej veta något innan jag blev bannad. kolla jag har aldrig och skulle aldrig köra med fusk på Unive jag har aldrig blivit anklagad för fusk eller något på unive tidigare på 2 års rollspelande på unive. asså jag vill ej vara bannad för något som e felaktigt samt så när jag blirr bannad för något jag gör så erkänner jag till de ni kan kolla mina andra ban öveklagans men asså som du säger roziii att jag fuskar och sånt jag har ej gjort de jag kan lova dig om jag nu blir unbannad ni kan speca mig hela tiden om ni ej tror mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: hon vill ej visa bevisen jag skriver till henne i pm och fårgar men hon värkar inte vilja ge dom eller att dom ej har bevis. jag vet ej om de har eller inte men asså jag har erbjudit mig till att pc checka mig eftersom att jag har inget att dölja. jag har också sagt att jag vill jätte gärna ta detta i support om ni vill men från min sida så skulle jag verkligen vilja ta detta support idag eller imon när ni kan.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
++rep hade aldrig trott han hade fuskat på en server tidigare hane så dålig att man inte kan tro att han fuskar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka