Nekad emanuel151 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel151

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
9
Ditt discord namn: emanuel151

Ditt Hex-ID: 11000014ad6470d

Vad för typ av beslut gäller det? indragning av roller

Vem/vilka tog beslutet? Korpen

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag är kapten i gänget syrianska bröderna vilket är i en blodig gäng konflikt med gänget syndikatet, vi hade då planerat ett hämd dåd mot gänget och placerade ut flertalet personer i olika postioner delvis buskar ( detta är relevant för något som kommer senare i min förklaring ) och vi åkte runt i bilar och chansade på att kidnappa någon från det gänget så vi får syn på personer ifrån syndikatet vid avfarten efter fängelset in mot sandy så vi väljer att bara gå fram och snacka för att kolla hur situationen ser ut ifall de visste att det var vi osv, sedan efter en lång normal fredlig dialog mellan oss insåg dom att det var vi så de inledde en jakt efter oss som varade i cirka 3 minuter tills de hoppade ut ur sitt fordon ungefär 100 meter ifrån föredetta manayns mc huset bakom sandy sjuukan och valde att avlossa skott mot oss så vi väljer att försöka köra ifrån platsen men insåg att vi inte kommer kunna komma långt pågrund utav låg bränsle nivå så vi åkte till ett annat kvarter några meter iväg där vi hade vänner som väntade i buskar dessa vänner var mer som spanare och inte där för att skada men iallafall vi anländer dit och den andra bilen är fortfarande bakom oss men en bit bort så vi beslutar att vi ska hoppa ut ur bilen och skjuta tillbaks då det var endast vi samt merparten i närheten samt detta var vår potentiella utväg för att komma ut från scenariot vid liv så vi hoppar ut och skjuter mot bilen och lyckas skjuta ihjäl 3 stycken av dem men under loppet av hela skottlossningen dör även jag men slut resultatet av scenariot blir att min sida vinner och mina vänner tar mig till sjukhuset i sandy och min medans de transporterar mig för att ta vård då kommer min mamma in i rum och bad mig stänga av vilket var rätt så förståeligt då klockan var runt 04:30 så jag väntar tills jag får vård för jag kände att scenariot var helt över då så jag blir vårdad utav svetlana och då quitar jag för dagen samt undeffar i gäng vcn för att säga godnatt till mina vänner och då påpekar en av mina vänner mig att jag fortfarande hade hans vapen i min bil vilket jag har glömt ge honom och jag hade faktiskt sagt att han skulle få det så jag tänkte gå in för att snabbt ge han det och när jag är i loadning screenen kommer min mamma in i mitt rum återigen och nu lite mer aggressivt ber mig stänga av då jag sa innan att jag skulle men inte gjorde så jag stänger av medans jag är i loadning screenen och går för att sova och när jag precis blivit klar för att sova och är i sängen får jag ett pm av korpen att jag skulle komma support så jag märker först att mina roller är borta sen hoppar jag support för att se vad det är jag gjort för fel och då hade dem tydligen tolkat det som att jag quitade fär att få bort krycka men jag försökte förklara men hade inte mycket tid då min mamma kom in igen men åtgärderna hade redan satts innan jag ens kom support så jag sa till korpen att vi pratar imon alltså idag och när jag förklara sa han att åtgärderna redan tagit och att han inte bara kan ändra det och han bad mig göra en beslutsöberklagan.

Hur är beslutet felaktigt? Som jag tydligt beskriver och man kan även se i loggsen connectade jag endast till servern efter det men jag han inte ens ladda in på min karaktär eller rpa på något sätt hade jag reloggat och fortsatt rpa när kryckan gått bort då hade jag förstått men det där är en helt annan historia. Staffen höll själv med att bannen inte var helt rätt och att man inte bör bli av med sitt medlemskap för en sådan grej då jag bevisat att jag är kompetent nog för den rollen och att detta tydligt är ett missförstånd pågrund av brist på kommunikation.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: dom utgick från logsen

+ rep vet att han kan bättre och att alla förtjänar en andra chans. Dehär e en person som lär sig av sina misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka