Nekad emanuel151 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel151

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
9
Ditt discord namn: Emanuel151

Ditt Hex-ID: 11000014ad6470d

Vad för typ av beslut gäller det? Prisökningen Krim

Vem/vilka tog beslutet? @hapyxz/1pablo10

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta beslutet tog eftersom att jag brötmott ett regelbrott som kallas för fear rp och i min situation är de att jag var med i en skottlossning sen så blev alla mina vänner ner skjutna och jag var dne ändå som överlevde så att polisen kom och började rikta mot mig och jag valde att ta upp händerna och hopa in i en bil och försöka köra iväg för att komma undan och inte bli grippen.

Hur är beslutet felaktigt? Detta beslutet e felaktig efter som att jag fear rpa lite gran man jag borde inte få runt 5 månader prisökning och redlist Krim man borde för typ 1 månad jag har fått återgärden för fear rp innan jag de var typ 1 månad prisökning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Tror klippet e borta men ni kan kolla ban bevis.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+ rep tycker alla borde få en andra chans då jag tycker 5 månader är ganska mycket.

+rep har rpat me denna grabb innan och han är kunnig hur man rpar och va reglerna är och betyder, tycker han borde få en till chans.

+rep fett synd om han ärligt 5 månader är sjukt långt straff :(

+rep han borde få komma tillbaka det är för mke pris ökning samt redlist asså tänk dig ett halv år redlist osv ba för ett dumt beslut som han har lärt sig av borde få den bort tagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka