Accepterad emanuel151 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel151

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
9
Länk till din steam profil: 1emanuel7

Ditt Hex-ID: 11000014ad6470d

Vad är din discord tagg? emanuel151

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: wux.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag cycklade in i marja lisa och jag tänkte inte så mycket på de jag ber om ursäckt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag pratade i telefon och cycklade in i marja sen gick jag av den och bara stog där sen belv jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de av jag som gjorde fel och jag ber om ursäckt jag kommer inte göra om de jag har lärt mig de nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för emotes abuse och jag har aldrig gjort om de för jag lärde mig de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lämna cyckeln utan för marja om jag ändå jobbar där

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att asldrig cyckla in i marja eller andra ställen med en cyckel jag ber om ursäckt för jag gjorde fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka