Accepterad emanuel151 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel151

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
9
Länk till din steam profil: 1emanuel10

Ditt Hex-ID: Steam:11000014ad6470d

Vad är din discord tagg? Emanuel151

Vem var det som bannade dig? Emnez

Bild på banmeddelande: image.pngSkarmbild_2025-05-02_004147.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig eftersom att jag var med i en grupp där dom skrev om att sälja en bil/patent och då så var jag den som skrev han vill köpa DIN bil asså jag skrev åt min vän men trodde inte att jag gjorde något fel av de jag gjorde eftersom att jag var aldrig nån av dom sol köpte eller sålde jag var bara i gruppen och skrev åt min vän att han vill köpa den men tänkte inte på att jag gjorde något fel från min sida som jag sa jag var aldrig den som sålde eller köpte något jag var bara för för att skriva att han vill köpa den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Från början så skapade jag en grupp där jag började med att skriva exakt så här … han vill köpa din patent för 500kr men han vill testa sen så taggade jag Daoud sen så började Daoud och han skriva i gruppen med varandra sen så sa jag inget mer j g kollade inte ens i gruppen mer efter de så var jag inne oxh snackade call med mina vänner på kvällen så får jag och Daoud en tagg av emnez så ser jag typ inget och så försvann unive dcn från min dc så skrev jag till emnez Varlfr vad har jag gjort så skrev emnez de till Mig asså de jag har gjort sen så skickade han bevis till mig och jag tänkte bara vad har jag gjort nu sen så började emnez sluta svara med så jag valde att skriva till bubble gum och han förklarade mer till mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var absolut inte felaktigt beslut eftersom att jag var med i gruppen som de såldes en patent och jag var personen son började typ med samtalet asså jag började skriva i gruppen Daoud han vill köpa din patent för 500kr och jag var lite dum och inte tänkte att jag gjorde fel där så de var mitt för oxh emnez gjorde helt rätt att ta återgärden på de och jag kommer aldrig göra om de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja. jag har blivit bannad för lall i gäng hus, fear rp x2 och typ 28 bans till fick en p ban för moddare men de var felaktig och fick unban eftersom att staffen bannad fel person när en kille moddade. jag har också fått ban för c log eftersom att jag stängde av mitt i ett scinario men asså jag är inte stolt över mina bans jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara kunnat lämna gruppen eller skriva ingen sak sälja något om nån ska ha något så ska ni hoppa don och så ska jag inte ens hjälpa att sälja något till nån dom får göra sitt och få sina återgärden jag behöver inte lägga mig i de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte vara med i nån grupp alls som dom snackar lm att sälja patent eller import eller något slags saker som e från unive och säljer för irl pengar smat att inte hjälpa nån att sälja något fast de nån vän till mig för e slutändan så är de bara jag så får all skit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Jag vill också tilläga att jag e röd spelare eftersom att jag har fått massa felaktiga bans ni kan kolla staff dcn eller ban historik för bevis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka