Accepterad emanuel151 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel151

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
9
Länk till din steam profil: 1emanuel10

Ditt Hex-ID: 11000014ad6470d

Vad är din discord tagg? emanuel151

Vem var det som bannade dig? raxy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-01 000936.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde att banna mig eftersom att jag Brött mot en av servens regel som kallas för lall och i min situation så var de att jag slog en polis i fängelset utan nån riktig giltig anledning till att slå han samt så är hans kollegor i närheten så de var inte så smart av mig att börja slå polisen i ett fängelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän körde runt på min el cykel sen så kom polisen och stannar oss och jagar och eftersom att jag e efterlyst men dom bars jagade och jagade sen så fick dom tag på oss vi hade förhör och sånt sen så när dom tar in oss i fängelset så ska jag in och disk så jag tar disk jobbet och börjar diska och de står 2-3 poliser där och dom bara sa good boy och sånt medans jag diskade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var absolut inte en felaktig ban det var mitt fel eftersom att jag slog poliserna i fängelset där det finns kameror och massa kolegor samt att polisen skulle grippa mig då samt så var de inte så smart av mig att börja slå han bara för att han sa good boy och skit men de var sent och jag var tröt så jag tänkte inte så långt va riktigt arg på poliserna de var därför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja. jag har blivit bannad för lall i gäng hus, fear rp x2 och typ 28 bans till fick en p ban för moddare men de var felaktig och fick unban eftersom att staffen bannad fel person när en kille moddade. jag har också fått ban för c log eftersom att jag stängde av mitt i ett scinario men asså jag är inte stolt över mina bans jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bara gått där ifrån och skita i dom och vad dom säger. jag hade bara kunnat fokuserat på att diska och ignorear poliserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slås och skit i fängelset och bara skita i vad folk säger till mig och bara fokusera på mitt eget och inte alläment lalla. Jag ska verkligen inte slå en polis eller nån annan i ett fängelse igen eftersom att de leder till ban för lall samt så finns de massa kolegor till polisen som kan bara grippa mig och sånt ska inte slås utan för fängelset också utan anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka