Accepterad emanuel1234w | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

emanuel1234w

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad är ditt discord namn? nitr2z/ Nitrozz

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rickard colt 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, lojal, eftertänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: akgrund: Rickard Colt växte upp i en liten stad där hans pappa drev en bilverkstad. Redan som barn tillbringade Rickard mycket tid i verkstaden, där han lärde sig allt om motorer och bilar. Hans fascination växte med åren, och han valde att utbilda sig till bilmekaniker. Under tonåren började han tävla i amatörrallyn, där hans talang både som förare och mekaniker snabbt märktes. Rickard är känd för sin noggrannhet och sin kärlek till både klassiska och moderna bilar. Trots sin skicklighet är han jordnära och värderar sina vänner och familj högt. Framtidsplaner: Rickard drömmer om att öppna en egen bilverkstad som fokuserar på att renovera klassiska bilar och utveckla miljövänliga lösningar för moderna motorer. Han vill också delta i större racingtävlingar, både nationellt och internationellt, för att sätta sitt namn på kartan inom bilvärlden. Utöver sina karriärsdrömmar vill han hjälpa andra unga i sin hemstad att hitta sin passion och våga satsa på sina drömmar, precis som han själv gjort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en spännande och trovärdig karaktär som skapar roliga situationer för andra spelare. Rickard Colt kan göra bilrelaterad RP roligare, som bilträffar, street racing, verkstadsjobb och bygga unika fordon.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ? Att spela för motpartens vinst innebär att man fokuserar på att skapa en bra och rättvis upplevelse för alla inblandade, även om ens egen karaktär inte "vinner" scenariot. Det handlar om att sätta berättelsen och rollspelandet i första hand, istället för att alltid försöka "vinna" eller få övertaget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot några regler i RP. Jag försöker alltid läsa och förstå reglerna noggrant för att säkerställa att jag spelar rättvist och respekterar alla. Om jag någon gång skulle råka göra ett misstag, skulle jag ta ansvar för det, lära mig av situationen och se till att det inte händer igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming – Använd inte information som din karaktär inte skulle kunna veta i spelet (t.ex. om du vet något om en annan spelare utanför spelet, och agerar på den informationen). Powergaming – Tvinga inte andra spelare att agera på ett sätt utan deras samtycke, eller skapa en situation där din karaktär är överlägsen på ett orimligt sätt utan chans för motstånd. Räddning (RDM - Random Deathmatch) – Att döda andra spelare utan någon rimlig orsak eller rollspelsmotiv. Respect mot andra spelare – Behandla alla spelare med respekt, både i och utanför spelet. Försök att undvika personliga konflikter och skapa en positiv och välkomnande spelmiljö. OOC (Out of Character) – Håll OOC-kommunikation separat från IC (In Character). Använd specifika kanaler för OOC och undvik att blanda in det i själva rollspelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för att jag fick chansen att ansöka

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka