emanuel1234w
Icke Medlem
- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten
Vad heter du IRL? Emanuel
Vad heter du på discord? Nitroz#1593
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 3 veckor
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jo jag kommer vara aktiv och anställa bra personner som tar det på all var och dem som vill bli jag kommer göra så alla i jobbet är aktiv och kan sitt arbete kommer göra så det finns ingen lalla kommer göra regler som folk ska luda annars kommer det konekvenser jag kommer göta tuffa frågor så det blir svårt så det inte finns lall i yrket kommer gör mitt bästa så det blir bra rp och nivå kommer göra så det är strikt och förbättra mitt bästa så det blir seriöst och roligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja det har jag
Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja kommer fortsätta kämpa tills det är över för jag har ett stårt intresse av billar och mekanik så jag kommer kämpa tills det är klart med denna yrket
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? negativet
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Emanuel
Vad heter du på discord? Nitroz#1593
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 3 veckor
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jo jag kommer vara aktiv och anställa bra personner som tar det på all var och dem som vill bli jag kommer göra så alla i jobbet är aktiv och kan sitt arbete kommer göra så det finns ingen lalla kommer göra regler som folk ska luda annars kommer det konekvenser jag kommer göta tuffa frågor så det blir svårt så det inte finns lall i yrket kommer gör mitt bästa så det blir bra rp och nivå kommer göra så det är strikt och förbättra mitt bästa så det blir seriöst och roligt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja det har jag
Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja kommer fortsätta kämpa tills det är över för jag har ett stårt intresse av billar och mekanik så jag kommer kämpa tills det är klart med denna yrket
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? negativet
Har du läst våra Regler? ja