Nekad Emanuel.h08 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emanuel.h08

Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122449115/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad är ditt discord namn? emanuel.h08#0601

Vad är ditt födelsedatum? Jag är 14

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp på en gård med sin mamma och pappa. När min karaktär fyllde 5 så fick han sin första cross, den crossen var först lite stor men han kämpade på bra. hans pappa ville att han skulle bli bonde som han och hans mamma ville att han skulle bli musiker precis som hon var när han väl fyllt 15 tog han traktor-körkort och och började jobba hemma. Sen när han fyllt 20 var han färdig utbildad reporter, han tyckte det var kul att åka runt och filma och göra reportage, men nu har han fått upp intresset för att mecka med bilar efter att ha lagat sina bilar några gånger. Nu när han är lite äldre så vill han köpa en traktor för att han har saknat sin gård som han växte upp på, och han kan inte hälsa på där längre eftersom hans föräldrar är på ålder doms hem och har sålt gården. Han är ledsen för att han inte gör något vettigt med sitt liv han tycker att han borde gjort något innan han blev 42 år, men han har inte get upp, Han har fortfarande sin gamla cross och instrument, crossen är lite liten men den funkar så att han brukar köra med den i bergen men mest på grusväg numera.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa servern framåt, och bidra till roligare men seriöst roleplay.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag gillar att alla får vara med men ändå bra rp och att det är så många inne (Vakna) så att det blir lite mer realistiskt och att det inte är npcer

Hur hittade du Unive? En streamer, och sen tyckte jag det var kul så att då fick jag med två vänner att börja spela på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra som möjligt och att hitta bra vänner, jobb och kontakter. Med ett bra role spel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Köpa en traktor och bli mekaniker och bli bättre på att role spela.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej Unive är bästa servern som inte har oldersgräns (tycker jag)

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår!

Senast ändrad:
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Ansök igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka