Accepterad Emanuel Galmen | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emanuel Galmen

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Galmen

Ange ditt födelsedatum 1 December 2005

Vad heter du på discord? Gamme#3572

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Ofta på kvällar men även dagen nu på lovet. När jag går i skolan så kan jag såklart inte ta det före. Utan skolan måste göras

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt kommer jag att forstätta att RPa men jag tror att det skulle underlätta i mitt RPande eftersom att det finns många som gör fel opch då skulle jag kunnat fixa det för tillfället. (Inte ett längre straff). Som servervakt på Unive skulle jag hållt koll på spelarna på servern så alla regler följs, om inte reglerna på servern följs då kommer det leda tilll en mindre ban, eller kick, jag kommer hålla ordning på folket i servern hjälpa dom med saker dom behöver hjälp med. jag är en ganska ordningsam person så varför inte testtesta att önska till servervakt på Unive Roleplay. Målet med mitt rpande är att ha kul men också att lära mig om det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag ser en stor framtid inom unive. Därför vill jag driva servern framåt och därför få bort alla lallare och saker som inte hör hemma på servern. Jag skulle också dva bilar som folk kan krocka in i på motorvägen. Men också dva bilar som blockar garaget/bärgarn. Detta kommer att resultera i att många saker som inte ska finnas på servern kommer va borta. Varför jag vill just bli på unive är också för att jag kommer spela på denna servern tills jag slutar med Five m. Eftersom att jag är med i sons of anarcy så kommer jag också ha koll på olika scenarion som jag är med på. Detta kommer göra att jag kan. Varma och kicks folk som inte roar bra som Krim men också andra personer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer få bort de flesta lallare så dom inte förstör för andra personer som rpar. Jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp som t.ex. är nya till rp:andet, jag kommer hålla koll på spelarna på servern så dom inte gör något mot reglerna som t.ex. snackar ooc och liknande, jag kommer dva fortsätta dva alla bilar som står i vägen för allmänheten, jag kommer rapportera buggar på forumet, jag sammanfattar allt detta med att jag kommer göra servern till en bättre plats, kommer vara aktiv så mycket jag kan så jag kan hjälpa folk som behöver hjälp när som. Jag tror att jag bara är ett plus för unive och eftersom att jag är väldigt aktiv så hade det varit perfekt

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli servervakt därav att jag är kunnig inom staff relaterade kommandon samt att jag är en hjälpsam person och dem flest av mina vänner kan relatera till det. jag tycker om att hjälpa andra vilket är något jag älskar. jag vill också bli servervakt för att jag kan vara inne mycket på servern och samtidigt rpa och vara med i scenarion men om folk gör fel där som det ofta brukar hända så kan jag fixa det genom att antingen kicka, ge en varninge eller banna dem i högst 1h. Jag brukar också spela in när jag spelar så det blir lättare att reporta saker osv osv.

Varför vill du bli servervakt? Därför att jag ser en stor framtid inom unive och jag tycker att det verkar vara kul. Jag har goda kunskaper inom rp då jag nästan har 300 h och jag kommer fortsätta att rpa längre. Jag älskar eran server och hoppas att ni verkligen kan lita på mig och jag kommer göra servern till en bättre plats. Ha en bra dag :) om ni undrar varför det står att jag är ny medlem på forumet är det för att jag glömt mitt lösenord till det andra :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Goda kunskaper De kommando som servervakter använder är /dv - tar bort fordonet, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggle id och /revive (id)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Någon gång ja. Det var i början av mitt rpande och jag hade inte fått en blick om vad det var riktigt så jag snackade ooc och blev bannad. Men det senaste så har jag varit clean.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka