Nekad Emanuel Galmen | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emanuel Galmen

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Galmen

Ange ditt födelsedatum 1 December 2005

Vad heter du på discord? Gamme#3572

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar ofta. Det varierar lite. Men oftast på kvällen/natten 6-3 på natten

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt så skulle jag driva servern framåt genom att kicka folk som har deafault kläder, folk som lallar, folk som inte beter sig. Jag skulle kicka folk som snackar ooc och skriva /dv om det t.ex buggar vid garaget och bärgaren och ta bort bilar som inte ska vara där. Jag tror att jag bara hade varit ett plus då jag kommer underlätta för Staffs med högre rang att inte göra små saker utan det fixar jag. Jag är Krim så jag skulle vara bra då jag kan varna folk osv under scenarion och revva folk om man råkar skjuta felaktigt osv. Tror det behövs faktiskt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag ser en stor framtid inom unive. Därför vill jag driva servern framåt och därför få bort alla lallare och saker som inte hör hemma på servern. Jag skulle också dva bilar som folk kan krocka in i på motorvägen. Detta kommer att resultera i att många skär som inte ska finnas på servern kommer va borta.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer få bort lallare och få in nya seriösa rpare. Detta kommer göra att servern kommer bli mer seriös och höja rp nivån. Jag kommer kicka folk som inte beter sig och få dem att lära sig en läxa om rp. Jag kommer som sagt ta bort bilar osv som inte ska finnas på servern. Genom att dva dem.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tror att jag har förmågan att förbättra rp nivån och förbättra unive genom att få bort oseriösa spelare och saker som inte ska existera. Jag vill få bort folk som t.ex snor bilar och förstör. Jag vill få bort folk som lallar. Jag vill få bort folk som snackar ooc. Jag vill få bort folk som vdmar. Jag vill få bort folk som rdmar. Alltså så kommer unive bli seriösare och bättre. Detta kommer innebära att fler seriösa rpare kommer joina och unive kommer bli stor.

Varför vill du bli servervakt? Det verkar kul men också lärorikt. Man får ta i hand med folk som inte beter sig. Jag är en person som är trevlig men låter sig inte lura av andra personer. Detta kommer resultera i att folk inte kan manipulera mig. Jag är också mycket aktiv. Jag tror att unive kommer bli mycket bättre med mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Goda kunskaper De kommando som servervakter använder är /dv - tar bort fordonet, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggle id och /revive (id)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Någon gång ja. Det var i början av mitt rpande och jag hade inte fått en blick om vad det var riktigt så jag snackade ooc och blev bannad. Men det senaste så har jag varit clean.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka