Nekad Emanouil | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emanouil

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199432606467/

Ditt Hex-ID: steam:110000157c22303

Vad är din discord tagg? Greken2.0#1565

Vem var det som bannade dig? Ludde men bara philip som kan lösa

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade påett antchit pak inne på DTF shoters jag övade lite på aimet skulle bara tästa sen blev jag bannad på unive för de när jag tog bort de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis satt och chillade vi kollade youtube och lyssnade på krim mötet då hör jag när philip säger så här alla med antichit är så ropade han upp namn då hör jag mitt namn och jag blev chockad för jag vissde att jag inte har på de jag blev så klart ledssen för jag har inget och dölja jag kan vissa varenda klipp alla mina filer i min pappersorg allt jag har inget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var båda och jag skulle säga att om man har på de på en annan server (inte RP server) och jag stänger av de så är de inte mitt fel att de kommer in till unive när jag har raderat de men fini banna mig med men de går att unbanna jag ber inte om anban man jag säger att de skulle vara en förvarning så kunde man kanske löst de innan för jag hade inte de på unive rp då jag har klipps som bevis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev lurad på en dc länk man kunde vinna bilar på en server och han sa du kan sprida den till alla så jag gjorde de och jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat kolla igenom mina filer en extra noga gång jag är extremt ledssen och nu på vardagarna vet jag inte vad jag ska göra när man hör vännerna i skolan ska vi spela unive, jag säger bara att jag hade en import krim medlem jag hade inget att förlåra om ni fattar vad jag menar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja som in i attans jag älskar unive och jag vill tillbax jag har lärt mig att hålla koll på mina filer alltid fast de är virus antichit alltid jag ska ha koll jag svär snälla tro mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår 100 prossent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka