Nekad Em1L | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Em1L

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199134039951/

Ditt Hex-ID: 110000145f65f8f

Vad är din discord tagg? Emil#6113

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft och försöker sälja en kvinna

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hon som satt på min mc sa till dom som stod jämte mig att jag ville sälja henne. det var ingenting som jag ville. står verkligen inte bakom sånna personer som gör sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg till piren med min mc för att tjejen bakom mig ville ha tjus dit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var en felaktig bann efter som att jag inte hade sagt något. istället borde ni banna hon som satt bakom mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag fick en 30min bann för att inte ha körkort. men detta var precis i början när jag spelade så visste inte att man behövde det. men så fort som jag blev unbannad så fixade jag körkort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag ska inte tjusa vilka personer som helst utan att känna dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte tjusa folk som jag inte känner.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka