Accepterad Elyas Var Här | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legion_exe

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Elyas

Vad är ditt discord namn? legion_exe

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Hej, Min karaktär heter Ahmed Ahmed. Han är 21 år gammal och är en flykting från Somalia. Ahmed kom till sverige när han var bara 5 år gammal. Först bodde han i malmö men hans föreldrar passade inte in där. Sä de flyttade till stockholm rinkeby. Hans föreldrar har aldrig riktigt betet sig som en bra vårdnadshavare. De är alltid borta och festar på clubbar, Hint det är därför hans pappa är inte med i bilden. Men när ahmed blev 14 började han umgås med kriminella personer. En gång under året när han fylde 15 ville hans kompisar Ville och Mo att Ahmed skulle få köra bilen från klubben till deras hus för de hade festat under dan. Men de visste inte att Ahmed hade drugit så när han satte sig i sin volvo v60 som igentligen var Villes bil. Ahmed köre den i fem minuter ganska stabilt lite uncanny. Men tillslut när han skulle stanna för övergångställ misstog han broms för gas och köre rakt i dom. Det fanns en polis bil till höger av gränden som snabbt körde till Ahmed. Polis arresterade Ahmed för mord och rattfyleri. Han åkte in i ungdomsfängelse till att han blev 18 senare blev han i fängelset tills 21 och då började hans liv på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt bra och seriös rp, jag älskar att skapa och delta med i scenarior vilket jag kommer kunna göra mycket mer och mycket bättre om jag får medlemskapsrollen. Jag ska också jobba på någon bilfirma då jag har mycket erfarenhet vid bilar så kommer kunna hjälpa kunder och så vidare då jag skaffar jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska inte alltid vinna ett scenario då man kan göra det mycket bättre och roligare om man förlorar och man ska inte bara spela för sig själv utan också motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yepp, Suntförnuft, Social RP, Powergaming, metagaming och Fearrp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har bra erfarenhet inom rp då jag spelade mycket för ungefär 1-2 års sedan men nu kom jag tillbaka efter en lång paus men nu är jag tillbaka.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Det var bra så😁

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka