Accepterad elwin | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elwin

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elwin

Vad är ditt discord namn? insanedemonback

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janssons Frestelse 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Haft en bra familj med två syskon och föräldrar varit bra uppfostarad och skött mig bra i samhället och i framtiden vill jag bidra med nöje i samhället arbeta tjäna pengar vara trevlig mot andra människor och vill gärna skaffa ett jobb falck.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa nya personer till staden jobba på falck och fixa bilar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag var en polis och höll på att köra efter en kriminell skulle jag låta han rymma iväg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, copbait, powergaming och rasism

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en aktiv spelare

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vad är ditt namn i verkligheten? Elwin

Vad är ditt discord namn? insanedemonback

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janssons Frestelse 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll och rolig

Bakgrund och framtidsper för din karaktär:
Haft en bra familj med två syskon och föräldrar, varit bra uppfostrad och skött mig bra i samhället, lärt mig visa respekt och ta ansvar för mina handlingar samt alltid försökt göra rätt för mig, vilket jag tar med mig in i staden
Framtidsplaner: I framtiden vill jag bidra med nöje i samhället, arbeta, tjäna pengar och vara trevlig mot andra människor, samt utvecklas som person och skapa ett stabilt liv och en seriös roll i Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa nya personer till staden jobba på falck och fixa bilar, en bra rpare och en go karaktär i staden som vill lära känna nytt folk.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag var en polis och höll på att köra efter en kriminell skulle jag låta han rymma iväg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, copbait, powergaming och rasism

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en aktiv spelare

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag har gjort det nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka