Nekad ELVISPEN | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ELVISPEN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvis

Vad är ditt discord namn? irset76

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Kahlo. Dragan har inte haft en bra uppväxt då hans föräldrar missbrukat alkohol samt droger. Dragan gillar att hänga ute med vänner på dagarna då han inte gillar att umgås med sina föräldrar pga missbruket. Dragan mår rätt dåligt med flyttar till Unive för att skaffa nya vänner samt nytt jobb. Dragan försöker tjäna pengar på lagliga sätt för att ha råd med det han behöver. Dragans framtidsplaner är att få ett bättre liv med flera nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rpn på servern då jag är en seriös och aktiv spelare som spelar väldigt ofta. Jag kommer kunna utveckla min egna och andra spelares rp nivå väldigt snabbt då det är många spelare på servern som kommer kunna vara aktiva samtidigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att vi ska kunna ge motståndarna en chans att vinna ett scenario också. Tex om motståndarna har ett gäng möte så ska inte hela mitt gäng komma och skjuta ner hela deras möte utan försöka ta en-3 personer och sedan åka därifrån så dom får en chans att skjuta tillbaka.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått serverns regler. Några exempel är rdm- man skjuter någon utan anledning. Vdm- Man använder sitt fordon som ett vapen. MEtaGaiming- Man tar information från tex discord eller andra platformar för att få information ig. Powergaiming- Man rpar inte på skador tex om du kör 300km/h in i en vägg så måste du rpa på skadorna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare erfarenheter då jag rpat i flera år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara väldigt aktiv och jag kommer kunna utveckla min och andras rp.

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka