Accepterad ELVISPEN | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ELVISPEN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvis

Vad är ditt discord namn? irset76

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Kahlo och är 23 år och fyller 24. Dragan är en riktigt trevlig och rolig pojke som liten men det förändrades snabbt med åldern. Dragan blev påverkad på ett väldigt dåligt sätt på grund ut av att hans föräldrar missbrukade droger samt alkohol. Dragan var duktig i skolan med det gick bara sämre och sämre med tiden. Det slutade med att Dragan började skolka skolan och det dröjde inte länge tills att han hoppade av skolan för att tjäna sina egna pengar på sitt egna sätt. Dragan började hänga med folk som hade lite mer kriminell bakgrund och fortsatte åt det hållet. Dragan fick senare reda på att dom han hängde med var med i kriminella nätverk och började då tjäna pengar på deras sätt. Dragan hade då börjat med att sälja droger för att tjäna sina pengar snabbt och smidigt. Det slutade med att Dragan också hade kontakt med vapen och började sälja vapen och ammunikation till olika sorters vapen som ledde till en stor inkomst som slutade med att han kunde köpa nästan vad han ville.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös och aktiv spelare. Jag kommer bidra positivt med servern rp då jag har höga kunnigheter inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sin egna vinst utan att man försöka göra det roligt för båda sidor i ett scenario. Tex ett gäng möte håller på och hela mitt gäng kommer och skjuter ner hela mötet och lämnar ingen levande är inte att man spelar mot motpartens sida. Hela gäng mötet är och mitt gäng kommer och skjuter 3-4 personer och lämnar platsen så att dom har chans att skjuta tillbaka är att man spelar för motpartens vinst också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått serverns regler. Några exempel på regler är RDM som betyder att man dödar någon utan anledning. VDM betyder att man använder sitt fordon som ett vapen. Metagaiming är att man tar information utifrån spelet som tex från discord eller twitch. Powergaiming är att man inte spelar realistisk som tex om du kör en bil in i väggen i 300 km/h kan du inte börja köra direkt efter utan du måste rpa på skador. Suntförnuft är att man alltid måste tänka logiskt. Fear rp är att man måste värna om sitt liv eller spela rädd om man är under tex pistol hot. NLR är att om man tex blir medvetslös i ett scenario så ska man inte komma ihåg vad som hänt innan man blev medvetslös.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet men jag kommer vilja utveckla min rp nivå ännu mer. Jag har spelat fivem i ca 3-4 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt trevlig och aktiv och jag är snabblärd alltså att om jag lär mig nått nytt så gör jag det snabbt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka