Nekad Elvis15 | Medlem ansökning [Dralle] [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elvis15

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199059970610/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvis

Vad är ditt discord namn? Elvis#2176

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Svensson och han föddes år 1995 i Turkiet i en stad som heter Ankara. När Leif var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med Los Zetas . Under den färden så fick Leif se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När Leif kom till sverige insåg hans familj att dom hade blivit förföljd av en av människorna i Los Zetas . Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade Elton upp av pistolskott. Elton insåg vad som hade hänt. Leif smög sig emot deras fönster och fick se en Svart rs6:a lämna deras uppfart. Leif sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. Leif insåg att Los Zetas då hade försökt att sätta dit dom så att polisen skulle tro att det var självmord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har Leif morbror Torbjörn hjälp Leif med att bli en riktig man. Leif vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är Leif tuffare än någonsin Leif lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom och vill ta revenge på Los Zetas, mål är ju att bygga upp ett gäng och rusta upp det och sen vara en kriminell organisation och hålla på med droger och vapen handel

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle gärna vilja bli medlem på eran server då jag skulle vilja få mer tillgång till olika jobb som är lite mindre enformiga, men även andra olika tillgångar som man får av att vara medlem, såsom att vara kriminell
dessutom att vara med och utveckla servern. och jag har spelat på många andra serverna innan både svenska och engelska så har bra erfarenheter inom lagligt rp och krim rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är så många som är inne samtidigt och då kan man ha bra och roliga scenarion, och så är det unika scripts och det gillar jag så inte allt är samma som på andra serverna och det är kul och finns så många saker att både som krim och rp

Hur hittade du Unive? Min bror spelar här och han rekomenderar den här till mig och så är den en av sveriges störsa så hittade den så också och har spelat här innan när den hette multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha ett seriöst och realistiskt rp som även ska vara roligt, så som kriminell rp och lagligt rp , dock vill jag att rpn ska vara bra för alla som är med i scenarionen och overall allt ska vara kul och bra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive som min karaktär är att först skaffa mig ett jobb och skaffa vänner och sen efter det så ska jag och mina kompisar starta upp ett gäng och bli ganska stora

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive för den är bäst

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja fattar det har läst reglerna

Tillbaka