Accepterad ELVIS | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad är ditt discord namn? elvis0011

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter cem puroski och hane han kommer ifrån turkiet och albanien han är väldigt trevlig och han är snäll person och hjälper folk som behöver hjälp de var så att cem puroski hade en tuff uppväxt hans föreldrar skilldes sig och han blev jätte arg och ledsen och han blev arg och han hade inga pengar så han gick ut i gården och träffade några polare och dom sa att om du jobbar för oss du får cash och han gjorde det och gjorde en tjänst åt grabbarna och grabbarna sa gör du de flera gånger så får du mycke pengar men han hade mycke pengar så han flyttade till unive staden och han ser dom grabbarna i staden och de som händer är att han träffar dom och cem säger kan jag jobba för er vill tjäna pengar och dom grabbarna sa ja men cem fick pengar asså inte överdrivet med pengar men han fick endå pengar så han hade i fickan och dom grabbarna dog av en skottlosning men cem dog inte för han var inte med där utan han var och gjorde droger men sen när cem fick höra att dom dog så ska han gå över till en annant gäng och han väntar bara på lite saker än sålänge

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög Rp nivå stora roliga scenario kommer göra så att båda partner har roligt kommer även ha social rp de menas med att man ska inte skjuta hela tiden utan man ska ha rp som irl att han ska tänka logiskt och jag kommer också Bidra me att jag skickar invite till mina polare så att dom också spelar på unive och såklart kommer tänka på grundreglerna när jag RPar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så båda partnerna får en chans att vinna scenario och man ska spela för att ha roligt

Hur hittade du Unive? Genom Growmaster

Godkänd efter muntlig intervju välkommen till unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka