Nekad ELVIS | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Cem

Vad heter du på discord? Alliansligan

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har varit hoss Mekonomen flertatel gånger och då har jag märkt brister. Det är dom brister jag kommer att utvecklar bland annat. Några av dom brister jag ser i jobbet just nu är exempelvis att folk inte är kunniga över huvudtaget inom bilar, sen är folks rp kass dom bara lagarbilarna på 3 sekunder. Samt ska det inte var något lall, och massor mer brister finns och det kommer jag fixa till. Jag kommer även att utveckla rp nivån då den är riktigt låg just nu, och jag vet att jag kan ändra den som chef. Jag kommer även anställa så många jag kan och skapa bra trivsel på Mekonomen. Jag vet väldigt mycket om bilar i verkligheten och kan även massor om motorer så kommer verkligen passa och lära ut rätt. Jag ser även att jobbet är väldigt inaktiv just vid tillfället och detta kommer jag även fixa. Jag kommer att skriva olika sorters dokument med info om bilar, motorer samt utbildningar för att alla ska lära sig. Jag kommer att hålla i många möten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mycke erfaranhet inom jobbet har jobbat på autoexperten och på sc styling dom både har gemensamt med bilar och jag vill testa något nytt i mekonomen

Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar varje dag eller 5 timmar ifall jag blir mekoneomen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart men kommer vara mycke inaktiv för att har inte så mycke o göra då

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka