Nekad ELVIS | Chef-jobb ansökan [Marja Lisas] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Cem

Vad heter du på discord? Alliansligan

Hur gammal är du? 14 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart vill bara säga en sak får man vara kriminell medans man jobbar men inte göra kriminella saker när man jobbar

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har varit hos Marja-Lisas Fleratal gånger och då har jag märkt brister. Det är dom brister jag kommer att utvecklar bland annat. Några av dom brister jag ser i jobbet just nu är exempelvis att folk inte är kunniga över huvudtaget inom bilar, sen är folks rp kass dom bara Säljer bilar utan att vara trevliga och att kunna iblad att liksom ta det lungt. Samt ska det inte var något lall, och massor mer brister finns och det kommer jag fixa till. Jag kommer även att utveckla rp nivån med att ta intervjuer ta in anställda och liksom göra så att företaget går bra , Jag kommer även anställa så många jag kan och skapa bra trivsel på Marja-lisas. Jag ser även att jobbet är väldigt inaktiv just vid tillfället och detta kommer jag även fixa. Jag kommer att hålla i många möten,. aa som sagt jag kommer också göra detta jobbet så att de går framåt och så att de inte blir till en inaktiv jobb och liksom göra så att de går även bra för mig och för företaget samt ingen korruption kommer att ske för mig och för mina anställda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag Jobbar på mikaelssons bil affär så har mycke erfaranhet inom jobbet samt jag kan hantera stress på ett bra sätt men som sagt jag har mycke erfaranhet inom bil affärer för att jag också jobbat på saras bil Firma innan så har mycke erafaranhet inom detta

Hur ofta kommer du vara inne? ksk 4 timmar varje dag och sen på helger 6 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aaa så klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej Absolut inte

Har du läst våra Regler? ja

-rep för det första ljuger han att han har mycket erfarenhet inom mikaelsons när han jobba för första gången idag. Tycker även att om han samtidigt är krim så brukar det vara många som tar det före chef positionen för att man vill göra det mera så att man blir väldigt inaktiv inom chef positionen för att jag känner många chefer och bitr chefer som är inne max 2 eller 4 gånger per vecka, tycker det är väldigt oproffsigt båda för sig själv och att han då inte kommer styra över sina anställda för att han inte ens är där. Men detta är bara vad jag tycker jobbansvariga är dem som väljer jag säger bara vad jag tycker.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, vi har valt att gå vidare med en annan person som chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka