Nekad ELVIS | Chef-jobb ansökan [Bahamas Mamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama mamas

Vad heter du IRL? Cem puroski

Vad heter du på discord? Alliansligan

Hur gammal är du? 14 år gammal fyller 15 i januari

Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? ja jag kommer att utveckla nattcluben med stora o roliga saker i klubben kommer även att vara aktiv speciellt på helger och spelicellt på höstloven då nästa alla i sverige har ingen skola då kan man såklart festa och såklart ha roligt och vara aktiv som fan jag kommer också göra så att anställda har ett Ansvar i klubben när jag e inte där men såkalrt kommmer jag utveckla klubben med massa roliga saker där inne kommer även köra givaway på saker och såklart ska inte korruption vara tillåtet i min klubb för att minsta lilla lall och korruption så sparkar jag dom med huvudet före såklart jag kommer att vara med i gäng medans jag är ägare där jag kommer utveckla jobbet med sociala saker där inne och hålla ordning o redda på saker därinne kommer också anställa personer som är kompetetna nog för att bära på rollen bahama mammas

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja har mycke erfaranhet inom jobbet med saker de man ska tänka på är att man inte ska vara streesad och att man inte ska göra så mycke arbete utan att man ska hålla koll på de

Hur ofta kommer du vara inne? 7 timmar men i bahama ksk 10 timmar i veckan men specellt på höstlovet så kommer jag öppna lokalen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka