Nekad ELVIS | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024215760/

Ditt Hex-ID: 11000013f6a96d0 (Hex)

Vad är din discord tagg? ELVIS#0011

Vem var det som bannade dig? Frankish och Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-23 160248.pngw0JmC9JdaGKscLQn5QgP5.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Frankish banna de mig för att jag var lite dum i huvudet jag tyckte själv att Frankish Gjorde rätt där faktiskt för att jag använde fake swish app när jag skulle köpa krim de var dumt av mig jag ber om ursäkt men det var så att jag hade inte Pengar så jag ville testa göra fake swish app för att de var inte min ide utan de var Dalle ide de var inte min ide men jag ber om ursäkt de jag gjorde kommer aldrig ske igen utan de var första gången jag gjorde de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. detta Hände jag och en person som heter Dalle på discord vi snacka det i privat och sen sa han till mig Ansök om Medlem i unive sen sa jag Okej jag gör de sen när vi blev medlemmar i unive så sa han vi hoppar donations rum sen sa jag okej vi gör de men innan vi hoppade i väntrum i donatios sa jag jag har inga pengar sen sa han att vi gör fake swish appen sen visa han mig hur man gjorde sen hoppade vi i donation rummet och sen skulle vi ta en kriminell intervju sen använde jag och Dalle fake swish appen utan det var första gången har gjorde de för att jag har varit krim i unive jag har peyat 600 kr för mig är de mycke men ber om ursäkt jag ska aldrig göra det jag ska bara peya nu åt unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var ingen felaktigt ban utan de var jag som gjorde så att jag blev bannad för fake swish de sorry för att jag gjorde de men kommer aldrig göra om de igen för att jag har lärt mig av mina misstag såklart alla gör fel någon gång

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja asså jag har ju blivit bannnad sen innan i discorden och i servern men jag har Lärt mig av mina Misstag såklart ja har blivit bannad men sen har jag gjorde en ban överklaga men sen dess har jag nui blivit bannad för fake swish och det var ett tag sen typ för 2 månader sedan och jag vill ha en chans till för att jag har haft tid och lärt mig att inte jag ska göra Fake swish appen för att de är onödigt och de var ju första gången jag gjorde de och de kommer inte hände igen utan Ja jag har lärt mig av mitt misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra så här att jag och min vän Dalle ja hade sagt till Dalle och tänkat efter och inte göra fake swish appen för att vi kommer bli taggna och de är inte så smart och göra fake swish appen för att de är inte bra och att vi kommer få problem och att vi kommer bli bannade vi hade sagt i donations väntrum vi har inga pengar för att köpa krim sorry för att vi störde och sen hade vi kunnat ansöka om ett jobb ingame eller hade vi väntat tills vi får pengar för att köpa krim de hade jag och min vän dalle gjord

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har ju blivit bannad förr i unive för lall och regelbrott men de som jag är glad för är att jag har inte blivit bannad i 6 månader eller 5 månader för regelbrott utan de är jag stolt över men sen har jag blivit bannad innan för 3 månader sedan för rasism för att jag hade skrivit N ordet till någon i pm och sen skicka han de till unive staffen men sen dess har jag inte blivit bannad än när ja gjorde fake swish appen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Önska ifall jag kunde fått en chans till jag har väntat i typ 4 månader snälla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka