Nekad ELVIS | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024215760/

Ditt Hex-ID: 11000013f6a96d0 (Hex)

Vad är din discord tagg? ELVIS#0011

Vem var det som bannade dig? Frankish

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-23 160248.pngw0JmC9JdaGKscLQn5QgP5.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Frankish banna de mig för att jag var lite dum i huvudet jag tyckte själv att Frankish Gjorde rätt där faktiskt för att jag använde fake swish app när jag skulle köpa krim de var dumt av mig jag ber om ursäkt men det var så att jag hade inte Pengar så jag ville testa göra fake swish app för att de var inte min ide utan de var Dalle ide de var inte min ide men jag ber om ursäkt de jag gjorde kommer aldrig ske igen utan de var första gången jag gjorde de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. detta Hände jag och en person som heter Dalle på discord vi snacka det i privat och sen sa han till mig Ansök om Medlem i unive sen sa jag Okej jag gör de sen när vi blev medlemmar i unive så sa han vi hoppar donations rum sen sa jag okej vi gör de men innan vi hoppade i väntrum i donatios sa jag jag har inga pengar sen sa han att vi gör fake swish appen sen visa han mig hur man gjorde sen hoppade vi i donation rummet och sen skulle vi ta en kriminell intervju sen använde jag och Dalle fake swish appen utan det var första gången har gjorde de för att jag har varit krim i unive jag har peyat 600 kr för mig är de mycke men ber om ursäkt jag ska aldrig göra det jag ska bara peya nu åt unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var jag som gjorde felet för att jag gjorde fake swish appen och jag var dum i huvudet och gjorde de utan de är första Gången jag gör de de kommer inte ske igen för att jag har lärt mig och de var ingen falaktigt ban utan jag lär mig för varje fel och de är så för alla i världen ju de är inte så att alla är perfekta men de är så faktigt att de har varit så att jag ska inte göra om de igen jag lovar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad i unive sen innan men sen de har jag också varit bannad för rasism asså inte ingame utan jag har skrivit till någon n ordet till någon i pm och sen har han skickat de till unive staffen men jag har inte blivit bannad i 6 månader för e´n regelbrott de är ju bra att jag inte har gjord de men sen har jag inte blivit bannad i unive för rasism de är ju bra att inte jag har blivit bannad för de i unive så jag har lärt mig väldigt mycke faktiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat Säga till dalle för de var ju hans ide fast jag var me också men hade kunnat säga till han vi gör inte fake swish appen för att vi gör en brott som kallas för bedrägeri och att vi kommer bli tagen dom kommer att veta att vi gör fake swish appen och då hade vi kunnat ansökt om medlemmar i unive och sen hade vi kunnat ha en jobb som man måste ha om man är medlem typ polis eller något annat jobb som man kan jobb inom unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte göra fake swish appen absolut aldrig i livet för att jag kommer få problem och att de är ett brott som kan leda till 2 års fängelset och jag kommer aldrig göra de igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Undrar om man kommer tillbaka till unive efter att man har gjord fake swish eller inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka