Accepterad ELVIS | Ansökan till Servervakt [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alliansligan

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
-14
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad heter du på discord? alliansligan

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja du 6 timmar varje dag Helger 8 timmar lov 8 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 17 Gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja en servervat har uppgift som att tillexempel hålla Servern Koll liksom dom har lite perms och med dom permsen kan dom göra mycke för att skydda servern tillexempel att dva Bilar och Svbanna personer som lallar men man måste ha clip när han ska svbanna eller ifall du har clip så kan du svbanna personen men du kan också förlänga bannen altså skicka in de till servervakt ansvariga eller ledningen men som servervakt har du mycke koll ifall de inte finns några lallare och så att man Håller RP nivån och samt kan man revive de är både dåligt och bra revive är bra för att kunna reviva sig i sjukan ifal de inte finns några sjukvårdare eller ifall du dör av bugg men man måste ha clip på de såklart uppgiften som sv är att kunna HJälpa staff teamet till exempel skicka in clips till staffs när folk gör regelbrott eller kunna dva bilar

Varför vill du bli servervakt på servern? ja jo jag vill vara servervakt för att kunna hjälpa alla andra staff de är 1 gången jag kanske blir servervakt så de ska bli roligt och har mycke erfarenhet inom servervakt och vill bli de för att kunna dva bilar så att man laggar mindre och vill vara de för att kunna Svbanna personer som lallar som svban och sålvklart ska jag ha clip på de men jag kan ju också förlänga bannen med att kunna skicka in clips till staffs sen Löser dom resten vill också vara de för att jag har aldrig varit servervakt i unive och vill vara de jag vill testa för att jag vill såklart kunna hjälpa staffs och Hjälper staffsen för att jag skickade in clips när folk gör regelbrott och jag personligen tycker att jag passar som servervakt och borde få chans att bli servervakt för att har aldrig varit de innan





Kommads
Sv du skriver till andra servervakter med en kanal där bara servervakter och staffsen kan se
/kick id anledning man kickar personen från servern och man skriver såklart anleding och hans id
/svban man bannar personen 1 timme och man ska ha clip på de såklart
/revive man får ett nytt liv igen
/toggleid man kan se folks id
/dv man kan ta bort bilar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är till exempel när man Jobbar vid ett jobb som bilfirman och sen så känner man personen och då ger jag han en grattis bil för att jag känner han korruption kan också vara att man till exempel tar ut pengarna från kassan och tar dom till sig själv och g köper till exempel vapen eller andra saker de får man absolut inte göra. abuse är när man använder sina perms på fel sätt till exempel att man revvar sig vid ett scenario för att kunna få en chans och döda motståndaren eller att man har slut på skott och bannar personen för att kunna vinna scenario. eller ett exempel till är att man har toggleid vid ett scenario bara för att kunna få fördel vid scenario
 
Tillbaka
Top