Nekad Elvinkas | Medlem ansökning [Kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elvinkas

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Vinkås

Vad är ditt discord namn? kesorl

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Hej, mitt namn är kalle nilsson och jag är 21 år gammal. Jag föredrar att vara ödmjuk och vänlig i mina interaktioner med andra. Jag tror på att behandla människor med respekt och empati, oavsett bakgrund eller åsikter. Jag försöker alltid att vara till hjälp och stöd för dem runt omkring mig och att skapa en positiv miljö där alla känner sig välkomna och sedda. Samtidigt, när det gäller mina nära vänner, är jag väldigt beskyddande och lojal. Om något hotar deras välbefinnande eller säkerhet, kan min instinkt att försvara dem bli stark. Jag tror på att stå upp för dem som jag bryr mig om och jag är beredd att agera bestämt för att försvara dem om det behövs. Men överlag föredrar jag att lösa konflikter genom kommunikation och förståelse, och jag tror på att ge människor en andra chans. Att vara ödmjuk och snäll är viktigt för mig, men det betyder inte att jag är svag. Det betyder bara att jag föredrar att använda min styrka på ett konstruktivt och medkännande sätt. // Kalle Nilsson

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej. förlåt för att jag tog frågan lite konstigt förra gången :) detta är lite mer utvecklat och genomtänkt.

Jag är övertygad om att min närvaro på servern skulle berika och förbättra rollspelsupplevelsen för alla inblandade på flera sätt. För det första har jag en passion för att skapa och gestalta komplexa karaktärer med djupa personligheter och intressanta bakgrunder. Genom att investera tid och energi i att utveckla min karaktär på ett trovärdigt och engagerande sätt, kan jag bidra till att skapa levande och dynamiska interaktioner med andra spelare.

Dessutom är jag dedikerad till att följa serverns regler och riktlinjer för rollspel noggrant. Jag tror starkt på att upprätthålla en hög standard för realism och trovärdighet i alla mina interaktioner, vilket bidrar till att skapa en mer immersiv och autentisk spelvärld för alla deltagare.

Förutom att spela min egen karaktär, är jag också öppen för att delta i och stödja andra spelares berättelser och plottrådar. Jag ser det som en möjlighet att utveckla min egen karaktär genom samarbete och konflikt med andra karaktärer, vilket i sin tur bidrar till att skapa en rikare och mer mångfacetterad spelvärld för alla att utforska.

Slutligen är jag även intresserad av att bidra till serverns gemenskap utanför rollspelsituationer. Jag är öppen för att delta i diskussioner och planering kring evenemang, tävlingar eller andra aktiviteter som kan främja gemenskapen och stärka banden mellan spelarna.

Sammanfattningsvis är jag fast besluten att bidra till serverns RP genom att spela min karaktär på ett trovärdigt och engagerande sätt, följa serverns regler och riktlinjer, delta i andra spelares berättelser och bidra till gemenskapen utanför spelvärlden. Jag ser fram emot att vara en aktiv och positiv del av servern och bidra till en fantastisk rollspelsupplevelse för alla involverade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna alla scenario. man ska alltså spela med lite och inte bara tänka på att du vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. ingen diskriminering eller rasism osv. Man ska kunna ge kritik utan att någon blir kränkt, detta tycker jag e de viktigaste reglerna :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ag har spelat teater i 2 år men slutade för 3 år sedan. men jag är bra på att vara seriös i viktiga situationer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? egentligen inte så mkt. Jag kan ta skämt och kan också skämta med andra folk ibland.

Tillbaka