Nekad Elvinkas | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elvinkas

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? minicuz

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tim Falk, han är född 2001 och är angagerad i MC-Klubbar. Tim falk hade ingen bra uppväxt eftersom att hans pappa var alkolist och kunde inte hantera sig själv. Tim Falk var nära att gå på samma spår som sin pappa men Tim hade en väldigt fin mamma som kunde stötta honom igenom allt. Nu så är Tim arbetslös men vill tjäna pengar. Därför har han kollat på mycket MC klubbar som man kan tjäna pengar i, Tim falk kommer fortsätta leta efter MC-klubbar och vilja ha en rolig och trevlig miljö med andra folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna vara med och göra mycket bra scenarion. Jag kommer försöka joina ett kriminellt MC gäng såfort jag får chansen. tror jag hade kunna vara med och bidra till mkt där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna scenarion, om någon hotar dig men något vasst eller farligt föremål och säger "ge mig dina pengar" då måste man verkligen följa vad han säger och inte göra några förhastade slutsatser.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1. Meta gaming: jag använder information från tillexempel discord så att ett scenario blir annorlunda. copbait: jag försöker få polisens uppmärksamhet med flit. powegaming: man trillar ner från ett berg och fortsätter springa som inget har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat Five M i över 2 år och kommer fortsätta göra de.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara aktiv hela dagarna.

Nekad.
Utveckla svaret på fråga 4. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka