Nekad Elvinb12345 | Medlem ansökning [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zx53qx3

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? elvin08290

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär.
Min karaktär kommer från somalia och har 6 syskon och han heter Mohamed. Mohamed växte upp på en gård nära en hamn. Där skikade dem mat till andra genom en Somalsk Cartel. Det blev en tor pariod i somalien och då kunde dem inte smugla mat till cartelelen så då blev dem arga för att dem inte kunde få pengar. Där effter kidnappade cartelen Mohamed, hans syskon och hans föräldrar. Dem döddade hans föräldrar och använde barnen till slavar. Några månade senare så blevMohamed väldit sjuk och cartelen la han i en sopsäck och kastade ner han i ett hav. Han kom ut från påsen och sedan kom ett fartyg och hjäpte honom. Fartyget åkte till sverige och där har han bort tills han blev 22 och idag är hans största dröm att åka till somalien och befria sina syskon. Moahmed har även små intrese om bilar/motorer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra socialRP som är jätterolig och även en utvecklad LagningsRP genom /me då jag tidigare rpat och är erfaren och gillar den utdragna rpn mer än de som tar en sekund.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda kan vinna och att de kan vara kul om även motparten vinner.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar här.

Jag tycker du borde utveckla och skriva en karaktärsbeskrivning där du faktiskt beskriver din karaktär. Inte skriver karaktärens bakgrund.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka