- Meddelanden
- 595
- Reaction score
- 14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085015013/
Ditt Hex-ID: 1100001430a4fe5
Vad är din discord tagg? ! Facetime#1375
Vem var det som bannade dig? bailybog
Hur lång tid var din ban? 14dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logging.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv dom valde banna mig för att jag lämnade när jag dog och den personen som döda mig kanske inte blev så glad att jag lämnade mitt ingenstans och staffens tyckte inte heller att det var roligt att jag lämnade mitt ingenstans men jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag combat logga. Jag lämnade också för att jag var rädd att jag skulle tappa bort mina grejer men förlåt jag kommer aldrig göra om det igen och jag vill gärna komma tillbaka kan ni snälla ge mig en till chans att komma tillbaka med medlemskap för att jag kommer aldrig mer göra det igen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev skjuten men jag blev väldigt rädd att jag skulle tappa bort allt som jag hade så att jag lämnade för att jag ville inte tappa bort mina grejer men sen när jag försökte komma in igen så var jag bannad men jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag lämnade.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte för att jag lämnade när jag dog för att jag blev väldigt rädd att jag skulle tappa bort alla mina grejer som jag hade men jag kommer aldrig göra om det igen och jag vill komma tillbaka med min medlemskap och jag kommer aldrig göra om det igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger tex när jag blev bannad när jag lalla med nån men hur jag tog lärdom av dom är att jag inte gjorde om det för att jag ville inte bli bannad flera gånger för samma anledning.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat ha gjord var att jag inte skulle lämna men jag kommer aldrig göra om det igen och jeg ber så hemskt mycket ursäkt att jag gjorde men jag kommer inte göra om det igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska inte lämna när jag blir skjuten eller dödat på ett annat sätt men jag ber om ursäkt att jag gjorde det men jag kommer inte göra det om igen och jag vill jätte gärna komma tillbaks.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.
Ditt Hex-ID: 1100001430a4fe5
Vad är din discord tagg? ! Facetime#1375
Vem var det som bannade dig? bailybog
Hur lång tid var din ban? 14dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logging.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv dom valde banna mig för att jag lämnade när jag dog och den personen som döda mig kanske inte blev så glad att jag lämnade mitt ingenstans och staffens tyckte inte heller att det var roligt att jag lämnade mitt ingenstans men jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag combat logga. Jag lämnade också för att jag var rädd att jag skulle tappa bort mina grejer men förlåt jag kommer aldrig göra om det igen och jag vill gärna komma tillbaka kan ni snälla ge mig en till chans att komma tillbaka med medlemskap för att jag kommer aldrig mer göra det igen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev skjuten men jag blev väldigt rädd att jag skulle tappa bort allt som jag hade så att jag lämnade för att jag ville inte tappa bort mina grejer men sen när jag försökte komma in igen så var jag bannad men jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag lämnade.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte för att jag lämnade när jag dog för att jag blev väldigt rädd att jag skulle tappa bort alla mina grejer som jag hade men jag kommer aldrig göra om det igen och jag vill komma tillbaka med min medlemskap och jag kommer aldrig göra om det igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger tex när jag blev bannad när jag lalla med nån men hur jag tog lärdom av dom är att jag inte gjorde om det för att jag ville inte bli bannad flera gånger för samma anledning.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat ha gjord var att jag inte skulle lämna men jag kommer aldrig göra om det igen och jeg ber så hemskt mycket ursäkt att jag gjorde men jag kommer inte göra om det igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska inte lämna när jag blir skjuten eller dödat på ett annat sätt men jag ber om ursäkt att jag gjorde det men jag kommer inte göra det om igen och jag vill jätte gärna komma tillbaks.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.